Kızlar 3 yaşında sendromlu bir kızım var. Ve 3 aylık asla uyumayan,hep ağlayan, huzursuz bir bebeğim var. Hiçbir şeye yetişemiyorum artık. Telefon,tv artık sabah akşam hep açık. Önceden 10 dk izleyen kızım şimdi saatlerce izlese gık demez. Bütün gelişimi iyi konuşması da çok iyi. Yani artık pek takmıyorum ama içim içimi fr yiyor. 2 çocuk çok zormuş