minikbebe2 newmo benim bebeğimde 53 günlük çoğu zaman yumruk şeklinde kendisi açıyor biz açmak için uğraşmıyoruz bunda bi sorun yok bence
Elif337798 newmo kendi istediği zaman acıyorsa sorun yok beyini geliştikce açar kızım da öğleydi yumruk yapar açmazdı bizde elı sıkı olacak derdik sıkıda kendi malıno vermez
_YanakReisinAnnesii newmo genelde birkaç ay hep yumruk yapıyorlar. Kendisi açmak istediğinde açıyorsa bir problem olduğunu düşünmüyorum,eldiven vs de takmayın. Ellerini tanımaya başlayacak yavaş yavaş artık çünkü.
newmo minikbebe2 dimi bencede ya mahallede bir komşumuz yok niye böyle bir doktora sor dedi durduk yere işkillendirdi beni
schiphol newmo 5-6 aylık açmıyor deseydiniz sorun olurdu daha minicik bir süre açmaz zaten hiç korkmayın, sonra elini keşfetmeye başlıyor, 5 dk elini parmaklarını izliyorlar😂😂
siwpma Normal bir şey. Gelişim basamaklarından zaten el açmak. Zamanla ellerini keşfetmeye başladığında açacak
newmo _YanakReisinAnnesii meme emerken açıyor hatta mememi tutuyor parmaklarıyla oynuyor doğdu doğalı eldiven taktırmadı bide aynen ellerini ağzına götürüyor bu ara
eliffsseymen newmo 2.ayından sonra ellerini ağzına götürmeye başlıyorlar. Sonra nesnelere uzanma vs. Endişelenecek bir durum yok merak etmeyin
minikbebe2 Bu ara ellerini yumruk yapıp ağzına götürüp şapur şupur emiyo sesli sesli 😀 şuan bizim bebekler oral dönemde önce elleriyle başladı daha sonra nesneleri tutmaya başlayınca onları ağzına götürmeye başlayacaklar