pelnztrk bebekler gerçekten ruh halinden ve psikolojinden alıyor. Geçen hafta zorlu bir süreç atlattık kızımda takibi gerektiren bir komplikasyon çıktı ve inan ben stresimden üzüntümden Egzama dökmeye başladım. Ve o süreçte kızımda hiç huzurlu uyumadı , memede huysuz bir şekilde durdu ve uykudan ağlayarak uyanıyordu. O yüzden sen mutluysan bebeğin de mutlu öyle bak olaya ❤️ Ben kızımı beşiğine koyuyorum otomatik sallanıyor zaten tuvalete de gidiyorum , hazırlanıyorum da arada bi ağlama seansları yapıyor ama uzun soluklu değil “acaba ağlasam beni alırlar mı kucaklarına “ ağlaması olduğu için ona alıştırmak da istemiyorum. Hani böyle aman aman modunda olmadan sakince anın keyfini çıkar bu anları geri gelmeyecek 🥺