Kızlar bebeğim 11 aylık kilosu ve boyu çok çok önde ama ek gıda alırken bir öğün yemeği 1 saatte yiyor yemek yedirirken tv felan da açmıyorum oyalanıp duruyor biz yemek yerken hiç heyecanlanmıyor heveslenmiyor kaşığa zaten hiç açmıyor ağzını önce tadına bakıyor beğenmezse direkt ağzını kitliyor var mı önerileriniz artık çok yoruldum