Kızlar bebeğim 8 ay 12 günlük.iki alt dişi geçen ay çıktı.Normalde ek gıda sürecinde bebeğim çok iştahlı ,önüne ne koysa tadına bakan biriydi.Ama artık ben binbir oyun yapınca yiyor.Her sabah yumurtayı çeşitli çeşitli önüne koyardım ,yerdi.şimdi yarısını anca bitiriyor.Ben de zorlamıyorum ,bebişimle inatlaşıp ek gıda reddi olmasın diye.8.ay da başına böyle bir şey gelen anne oldu mu?Geçici bir süreç mi?😐