Pamukpasta bende post açmıştım ben 600 beklerken 1700 geldi asla o kadar kullanmadık oysa😂950 ödiyecekmişiz yemin ederim zaten durumunuz yok tasarruf yaparken 1700 yazıyorlar şuan klima sabahtan beri açık öyle de böylede yapıştırıyorlar en azında elektriği kullanayım da içimde kalmasın dedim ful açık klima 😂😂