Bende de vardi yara hem de her iki memede. O kadar canimi acitiyorduki her beslenme saati yaklasdikca korkuyordun resmen. Dogrusu ben cok bisey yapmadim. O yuzden bisey tavsiye edemem. Ama ben de sagiyordum, sagma kotu etkiliyordu hatta kanatiyordu baya. Ama sabrli ol, inan gecicek hepsi. Suan bebegim 2 aylik ve emzirmek o kadar keyf veriyorki. Ozellikle geceden toplana sutu sabahlari sapur sapur emiyor ya , o bile mutlu ediyor insani. Bende hic bisey yapmadigim icin bir ay surdu. Insallah sizde en kisa zamanda biter ve siz de emzirmekten keyf alirsiniz 🥰