kygn gün boyu yalnızız kızımla. Sabah kalkarız kahvaltımızı yaparız. Araya oyun yerleştiririz. Beraber bir 20-30 dk oynarız. Sonra oturturum meyvesini yediririm. O sırada bulaşıkları hallederim. Mutfaktan çıkarız dişlerini fırçalarım doğru odasına. Biraz kitap okuruz. Birazda oyun oynarız. Bebekleri arabaları ne varsa oyun kurarız. Sonra öğle yemeğini hazırlarım veririm. O yerken ben biraz kafa dinliyorum yalan yok 😂 sessiz sessiz oturuyorum. Yemeğini yedikten yarım saat sonra falan genellikle ceviz veririm. Rutindir benim için. O cevizini yerken ben yemeğimi yapıyorum yanıma dizi açıyorum. Yemek yapma süreci beni en çok zorlayanı. Sonra muz armut elma ne varsa veriyorum yemesi için. Hava güzelse özellikle rüzgarlı değilse her gün dışarı çıkarız parka ineriz. Eğer ki inmedik geçiyoruz odasına boyama, kitap okuma, oyun oynama ne geliyorsa aklınıza. Tabi gün içinde onlarca kere buzdolabı kapağını açar, yatakta zıplar. Koltuklarda zıplar. Bir gıdıklama seansımız oluyor birbirimizi gün içinde iki üç kere gıdıklarız 😂😂😂 ay geçiyor günler işte zor yorucu ama geçiyor. Kızım 28 aylık ☺️