urazmomss İlk adım ayakkabılarınızı nerden aldınız önerebileceğiniz marka model var mı güzel bir şey istiyorum baktım ben pek bir şey göremedim önerilere açığım ☺️🌸
urazmomss smnbr bende vicco almayı düşünmüştüm ama cırt cırtlarının hemen bozulduğu yazmışlar hep ondan vazgeçtim
Mimmosumm urazmomss Yoo 2 tane eskittik 60 derece makinaya da attım bişiycik olmadı hâlâ taş gibi kaldırdım öteki bebeme de kullanacağım inşaAllah. Biz çok memnun kaldık onun dışında ayakkabı giymiyordu ağlıyordu şimdi çok şükür unuttu farklı şeyler giyiyor
Mimmosumm urazmomss Yoo 2 tane eskittik 60 derece makinaya da attım bişiycik olmadı hâlâ taş gibi kaldırdım öteki bebeme de kullanacağım inşaAllah. Biz çok memnun kaldık onun dışında ayakkabı giymiyordu ağlıyordu şimdi çok şükür unuttu farklı şeyler giyiyor
urazmomss Mimmosumm byzyldz aysebb hndathn Bende viccoya bir şans vereyim o zaman kötü yorumları görünce bilememiştim teşekkürler cevaplarınız için 🌸☺️
aysebb urazmomss Vıcco aldım ultra hafiflerden. Paralanana kadar giydi 2-3 kerede yıkandı sorun olmadı eskitti sonra birdaha aldık şuan 18 aylık olacak. Yaşında yürümeye başlamıştı. Vicco hem çok hafif hem çok rahat ve ayağı güzel kavrıyor
beyza000 Bu hafta sonu bakmadığım yer kalmadı oğlumun ayakları tombik viccoda sadece bir model oldu o da benim hoşuma gitmedi. O yüzden nike sunray protect 4 aldım
urazmomss beyza000 yaz için güzelmiş sitelerinden Türkiye ye satış yapmıyorlar ama ya siz nerden aldınız bende ordan bakayım
aslinaz2 urazmomss ilk kızıma almıştık kemal tanca dan ortopedik ti atmadım şimdi ikinci kızımada giydiricem inşallah atmamıştım zaten
nnoktaa urazmomss 1986da kurulmuş. Bir de o zamanlar bebeklere yönelik böyle ilk adım ayakkabısı falan da yokmuş 😂