nkygsz
Pasa-2727
huda1903 kızlar Allah razı olsun merak etmişsiniz. Hasta randevusu aldığımı söylemiştim. Dahileyeyi almışım yanlışlıkla nörolojiye almam gerekiyormuş. Neyse gittim dahileye de ki dr ben gene kan testi yapayım mutlaka nörolojiye görün dedi ertesi gün 6.30 da bebeğimle gittik şu sıramatikten sira aldım nörolojiye anlattım. Emar, eeg ve emg istedi. Emar 5 gün sonra öbürleri 12 gün sonra. Kan sonuçu için dahileyeye gittim kanda sıkıntı yok sadece d vitamini eksik, dediğim gibi benim alanım değil ihmal etmeyin dedi. Vitamin yazdırdım ordanda eve geldim günleri bekliyorum. Uzun lafın kısası kötüyüm dün hastanede bi ara baya kötü oldum. Ya bayılsam bebeğimi alsalar gitselerdi🥺 gecede çok ağladım ya kötü bir şey varsa evladımı yavrumu kime emanet ederim.