gizemlianne35 Büyük kızım 1 yaşında bugün 1 aylık hamile olduğumu öğrendim kızım emiyor hala her kafadan bir ses çıkıyor ama emzirmeye devam etmeli miyim kimisi zehirler falan dedi kimisi emzir zaten kendi bırakıyor diyor sizce ne yapmalıyım?
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala gizemlianne35 Doktoruna danış. Kimi doktor emzir diyor, kimisi de emzirme. Ben doktora sormadan, kendim bıraktırmak isteyip bıraktırdım
tanta gizemlianne35 doktorlar düşük tehlikesi yoksa emzir diyorlar ben 3 ay emzirdim sonra sütüm bitti
gizemlianne35 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Süreç nasıl geçti peki sizde çok zorlandı mı uykuya geçişi nasıldı memede mi uyuyordu bırakınca uyku düzeni nasıldı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala gizemlianne35 evet emzirip uyutuyordum. Burada postları okudum ve konusarak anlatarak bıraktırdım. Sandığım kadar zor olmadı. Zor olan göğüs ağrımdı. O da 3 gün sonunda geçti.
gizemlianne35 Pirasalipuding kadın doğum doktorumla görüştüm o bişey demedi emzir emzirme diye tekrar çarşamba kan ver ona göre randevu oluşturalım dedi sadece çocuk doktoruna mı sorayım bunu ben
Mery103 gizemlianne35 doktorunuz ne kadar süre emzirmeniz gerektiğini söylüyor size ben hamile olduğum da 2-3 ay emzir demişti doktorum ama sütüm bitmişti hamilelikten dolayı
ikiprensesbebiss gizemlianne35 benim bebeğim 6 aylıkken hamile kalmıştım ve kendi bırakana kadar emzirmeye devam ettim kendisi de bir iki ay sonra tiksindi bıraktı