Essra19 Hanımlar devletin çocuk yardımı başvurusuni e devletten yapan var mı bı yere kadar geliyor sonra ekran kayboliyor yapılamıyor başvuru.siz nasıl yaptınız Allah aşkına
Taftafgiller Essra19 Telefondan kesinlikle yapamadım. Bilgisayardan Opera yı indirdim Google gibi yani ordan e devlete girdim anında oldu günlerce boşuna uğraşmışım. Yandex den denedim olmamıştı Opera dan oldu
yildizztozu Essra19 bende 4 gün önce telefonda yaptım tek seferde oldu benim ki talep durumu devam ediyor yazıyor kabul oldumu bilmiyorum bugün 144 ü aradım sordum 15 gün içinde spnuçlanır dedi
silahincer Ben arkadaşıma yaparken yardım ettim bir yere kadar ama sizinkinde ekran hangi aşamada kayboluyor
silahincer cansuyamann başvuru yapalı 3-4 gün oldu ben zaten çocuk bilgileri yazan kısma kadar yardım ettim sadece yanında değildim telefonda konuşarak ilerlettim çocuk bilgilerinden sonra başvuru tamamlandı mı yoksa devamında başka bir bilgi vs bir şey istendimi bilmiyorum 🤷♀️