Lütfen tuvalet eğitimine başlanak istiyorum nasıl yapicam neler en önemli deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim oğlum 2 yaş 3 aylık erken diyor cevremdekiler ama ben daha da bu duruma alışsın istemiyorum çok akıllılar ve fırsata ceviriyorlar herşeyi çocuklar o şekilde düşünüyorum ama bakalım havalarda soğuk ama bilemedim bu konuşalım istedim yardım edin