kusum1 ahhh canım annee
Bende böyleyim şunu yaptı nornal mi bunu yapmadı normal mi diye diye bebeğimizin güzel zamanlarını kaçırıyoruz benim de bebeğim 9.5 aylık 7 aylıkken başladı böyle düşünceler ben kendime erken başladı diyordum sen benden betersin :)bunda sosyal medyadaki farkındalık adı altındaki içeriklerin etkili olduğunu düşünüyorum kendimizi biraz rahat bıraksak çocuklarımızda sorun aramasak hepimiz için şahane olacak
Bebişin daha çook küçük bırak biraz büyüsün elindede sallayacak oynayacakta daha yeni yeni etrafının farkına varmaya başlamış minicik bir kuzu henüz