kimbumadam Kızlar vitaquick premium aldım , henüz gelmedi. Düdüklüden korkan biriyim. Elbette kullanma klavuzunu okicam ama bana ön bilgi verebilecek olan var mı?🥹🙏🏻 Nasıl kullanıcam? Hangi yemek kaç dakikada pişiyor gibi?
goldengate kimbumadam Dana pöç 20 dk kadar Koy tavugu 25dk Kuru fasulye 15 dk(suda bekletilmemis) Ezogelin corbasi 13 dk Dana eti 20 dk Kemikli dana eti 25 dk
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kimbumadam bende vitaquick kullanıyorum. Bildiklerimi yazayım bende biliyorsunuzdur belki çift çizgi çıkınca ocağın en küçük gözüne en kısık ayarına aldıktan sonra süre tutuyorsunuz. Mercimek çorbası 5 dakka Kuru fasulye (önceden ıslatılmış) 10 dakka da pişiyor ama biz çok pişmiş sevdiğimiz için 15 dakka pişiriyorum. Nohut da aynı şekilde önceden ıslatılmış olanı 10-12 dakka da pişer ama ben onu da 20 dakka pişiriyorum çok güzel oluyor Dolma-sarma 8-10 dakka Sebze yemekleri aşağı yukarı 10-12 dakka da pişiyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kimbumadam bu arada sadece aklıma gelenleri yazdım hemen hemen her yemeğimi düdüklüde pişiririm sormak istediğiniz olursa yazabilirsiniz
Bellabells goldengate YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Kızlar keşkek yaptınız mı fisslerde. Kaç dk kaynatıyorsunuz.
kimbumadam YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU @goldengate Teşekkür ederim kızlar ortalama süreler böyleyse hallederim ya açar bakarım olmadı Karnabahar dahil herşeyi onda yapmayı planlıyorum çünkü nerdeyse yarım saatte oluyor vitaminleri gitmesin istiyorum 🥹
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU goldengate hep düdüklüde pişiriyorum ben çok lezzetli oluyor. Dolmaları doldurup diziyorum sırayla içine buzluğumda varsa sarmada koyuyorum bolca zeytinyağı gezdiriyorum 1 bardaktan az fazla su koyuyorum yani hemen hemen yarısına gelecek şekilde azıcıkda üstünden tuz serpiyorum kapağını kapatıp çizgi çıktıktan sonra 10 dakka kadar pişiriyorum çok lezzetli oluyor mutlaka deneyin. Suyu fazla koymamaya özen gösterin ama buharıyla pişirdiği için çok su çekmiyor içine umarım anlatabilmişimdir 💖
silahincer YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Normal düdüklüyü nasıl kullanıyorsunuz yani açarken nasıl açıyorsunuz ben açarken falan patlar diye korkuyorum o yüzden kullanamıyorum içinde ki yemek piştikten sonra karne kadar beklememiz lazım
goldengate silahincer fissler icin diyorsan kulpundaki butona basip buharini disa verebiliyosun ama ben oyle yapmiyorum duduklu fobim var biraz bekleyip iki beyaz cizgi komple kaybolunca havasini zaten bosaltmis oluyor ve acabiliyorsun zaten icinde buhar varsa fissler kendini kitli tutuyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU silahincer çift çizgi tamamen kaybolduktan sonra açabilirsiniz rahatlıkla aceleniz varsa da kilidine ara ara basıp buharını çıkarıp açabilirsiniz hiç sorun olmuyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU goldengate yok hayır koymuyorum sadece sarma yapacağınız zaman çok yapıyorsanız dik dik koyabilirsiniz sıkıştırırsınız iyice zaten dağılmaz az yapacağınız zamanda yatay dizip aynı şekilde pişirebilirsiniz dağılma olmuyor kesinlikle ama yine de içime sinsin derseniz küçük bir tencere kapağınızın tutma yerinin vidasını söküp onu direk cam haliyle kullanabilirsiniz
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Bellabells 12 dakka da pişiyor keşkek ben genelde 2-3 dakka fazla pişiriyorum iyi pişmiş sevdiğimiz için 15 dakka da çok iyi oluyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU silahincer aa tamam canım ben fissler sandım normal düdüklüyü çok bilmiyorum maalesef hangi marka düdüklün acaba