Kızlar yeğenim 22 aylık prematüre(7 aylık )doğdu
Fiziksel gelişimi normal ilerliyor ama dil gelişimi geride sadece 3 kelime söylüyor
bugün nöroloji randevusu vardı gittiler doktor psikiyatriye yönlendirme yapmış dil gelişimi geri diye haliyle panik yaptık
Bu konuyu yaşayan yada bilgisi olan varmı