newmommyela teri filan ekstra tuzlu oluyormuş sanırım ama bizimde her şeyimiz normaldi. Bu test çok eski bir test değilmiş yeni yeni uygulandığı için yanılma payı çok yüksek demişti doktorumuz. Açlık, tokluğu, sarılığı bile etkileyebiliyormuş. Bende 1 hafta ağladım sonuç çıkana kadar ama çok şükür temiz çıktı. İnşallah sizin sonucunuzda temiz çıkar 🙏🏻