mervetombas Bende emzirdiğim dönemde nezle olmuştum. Maske takıp bol su yoğun meyve yiyerek hemencecik atlattım. Sütünüz sizin hastalığınızdan dolayı bebeğinize antikor üretiyor. Korkmadan emzirmeye devam edin. Dinlenmenizi de ihmal etmeyin. Çok geçmiş olsun.