sevvalatlas Merhaba anneler bebeğim iki aylık ve sürekli yüz üstü yatmak istiyor sırt üstü yatırdığımda beş dakika sonra uyanıyor asla uyumuyor sizin de öyle mi öyleyse nasıl bıraktırdınız yarım eder misiniz
denizalismom sevvalatlas oğlum 4. Ayından beri yüz üstü uyuyor hiç karışmadım. Nasıl rahatsa öyle uyusun
blueberryyy__ sevvalatlas benim bebeğimde çok seviyor yüz üstü yattığı zaman uyku süresi uzuyor ama geceleri yatırmıyorum çok korkuyorum, gündüz ise sürekli kontrol ediyorum o şekilde
busrasil2019 sevvalatlas benim oğlum 2.5 aylık yüz üstü yatıyor. Gazlı bir bebek olduğu için sadece bu pozisyonda uzun süre yatıyor çünkü. Burnu kapandığında da kendini çeviriyor yani korkmayın 🌺
prensim660 sevvalatlas Benim bebeğimde aynıydı gündüzleri gözlemledim kafasını kaldırıp yan çevirebiliyordu kendini kurtarıyordu bunu yapabildiğini görünce gece de öyle yatırdım 4 aylık hala öyle daha uzun uyuyor 1 haftadır sünnet oldu mecbur sırt üstü yatırıyorum uyku problemi yaşıyoruz
sevvalatlas denizalismom sürekli herkes daha kafasını kontrol edemiyor nefes alamaz gibi şeyler söylüyorlar korkuyorum o yüzden
LezizeNine sevvalatlas kontrol ettiğin sürece bişey olmaz inşallah hatta yüz üstü uyumaları kafa şeklinin oturması için daha iyi diyorlar benimki hep bi tarafa yattığı için sol tarafta düzleşme oldu sağ taraf şişik kaldı ilk 6 ayda dikkat edip düzeltemediğim için şu an bile kafasında yamukluk var ne yapıcam bilmiyorum 2 gün sonra yaşını dolduracak. Bu saatten sonra düzelme olmaz diyorlar nörolojiye götürcem beyin gelişimine bakması için. Ayıyla günüyle uygulamaya göre her şeyi uyumlu yapıyor ne dediyse aynısını uyguluyor ama içimiz rahat etsin diye götürcez. Bırak öyle uyusun inan bazı bebekler öyle daha rahat hatta benim bebeğim de öyleydi de benim ihmalim yüzünden bu hale geldi keşke ben de hep yüzüstü yatırsaydım.
sevvalatlas LezizeNine gözlemlediğinizde herhangi bir problem yoksa bence sıkıntı olmaz büyüdüklerinde saç uzadıkça yapısı belli olmuyor zaten çok fazla önemli olan sağlıklı olması
gzdlgz Arkadaşımın çocuğu 2 yaşında doğduğundan beri o şekilde uyuyor sürekli kontrol gereken bir durum
sevvalatlas gzdlgz devamlı kontrol ediyorum gözümün önünde uyuyor zaten ama ne yaparsam yapayım sırt üstü yatmıyor ve yüz üstü yattığında çok rahat kendiliğinden iki aylık olmasına rağmen gaz çıkarıyor o yüzden gaz problemi de hiç çekmiyoruz
LezizeNine sevvalatlas maşallah diyeyim yaşıyla uyumlu her şeyi yapıyor hatta daha fazlasını çok da zeki maşallah küçük olmasına rağmen iyi kapıyor her şeyi. Dikkatli bakınca fark ediliyor sadece ama hani çocuk ya ileride arkadaşları falan dalga geçer kuzumla üzülür incinir bundan korkuyorum kendisi de dokununca kafam niye böyle deyip psikolojisi bozulursa vicdan azabı çekerim
evrenkus benim bebeğimde ikinci ayda yüzüstü uyumanın tadını aldı şimdi bir yaşında hala öyle uyuyor, kontrol ettiğiniz sürece sorun olmaz ve hemde gaz sorunu yaşamazsınız :)
minnakkofte sevvalatlas 2,5 aylık ben gündüz yüz üstü yatırıyorum gece fermuarlı kundağı var onu giydiriyorum çünkü kundaksiz sıçrayıp kendini uyandırır.yuz üstü de korkmuyorum çünkü kendini kurtarıyor kafasını çeviriyor