cicimomy yapıştırma dikiş olmadı mı estetik dikişte diyorlar, benimki estetik dikişti yapıştırma yani temmuzda doğurdum ama çok sıcaktı ben hep oturdum hareket ettim hiç yatmadım sonradan dikişim yarısı açıldı ayrıldı bildiğin dr orayı nemli terli tutma kuru tut dedi o günden sonra uyurken bile hep orayı açık tuttum hızlı toplandı o yüzden söyledim, tabii hareket ettikçe açılıyorsun daha iyi hareketli olman sadece dikişleri kuru tut