miniklerimicin Merhaba imkan doğrultusunda verebilirsiniz ama ben öğretmenlik okurken hep yaz okullarında çalıştım gerçekten kimi çocuklar enerjilerini atıyorlar sporla ya da fizik aktivitelerle ama kimi çocuk anneden ayrılamıyor ve kendini yalnız hissettiğinden devamlı ağlıyor psikolojik olarak etkilenebiliyor. Sizin eğer enerjiniz, vaktiniz varsa sizinle parka gitmesini ya da evde oyun alanı yapıp oyun kurmayı öğrenmesini daha çok öneririm. Benim düşüncemde yaz okulları gerçekten çalınan bir para gibi çalıştığım dönemde çocuklara çokta bir şey öğrettiğimizi sanmıyorum sadece günü bitiriyorduk.