Tutiipkiii Arkadaşlar geçenlerde geniz akıntısı var diye doktorumuz vermişti ama kaç gün kullanılacagını söylemedi 5 gün bıraktım geçen hafta salıdan beri vermiyorum, şimdi yine hapşurmaya başladı tekrardan vermeye devam mı etsem sizce başına gelen var mı ?