Kızlar dün gece süt sagmıştım dolaba koydum sabah çıkardım ısıttım hiç bakmadan çocuga verdim bi kaç cc içti biberonun altı görününce bayagı sarı dibine yapışmış bişey gmrdün hemen kokladım kötü kokuyordu normal süt gibi değildi. Her zmn ki ısıttıgım gibi ısıttım. Çok yaglı bir süttü. O aksam körili yemek yemiştim ondan olabilir mi ya süt bozuldu mu. Cocuga bişey olur mu çok az içti ama içerken rahatsız olmadı çok endişelendim