momofmychildren cuma günü kan da vermiştim <2 çıkmıştı. Diğer postumu okursanız eğer anlarsınız. Bende spiral takılı zaten daha da cuma günü gittim kontrole kayma vs yok yerinde duruyor gayet iyi dedi doktorum. Ben adet olmayınca gecikince korkup gittim zaten doktora bunlara bi de bulantı kusma sabahları uykudan kafamı kaldıramayınca iyice korktum oğlumda da öyle olmuştu hamileymistim 🤦♀️