Benim de bebeğim 2 aylık idrarda ve kanda enfeksiyon var antibiyotik tedavisi alıyoruz hastanede yatıyoruz. ağlayacak bi durum yok ortada iğne olacak tedavi olacak yani Allah hepsinin şifasını versin üzülmenize gerek yok siz iyi olun ki bebeğiniz de iyi olsun 🙃