altayzeyd biz bebeğimizin idrar tahlilini poşetle yapmıştık bakteri üremişti. Sonra bi kere sondayla aldılar bakteri üremedi. Tekrar poşetle tahlil yapıldı yine bakteri çıktı. O an anladım ki poşetle idrarı aldığımız zaman enfeksiyon çıkıyordu. Doktorumuza söyledim işte sondayla alınınca enfeksiyon çıkmıyor, poşetle çıkıyor diye. Doktor da onay verdi bana. Poşetle alındığında enfeksiyon çıkabiliyormuş diye. Son olarak sondayla aldılar ve temiz çıktı her şey çok şükür