Oğlum 7.5 aylık. Geçen gün arkadaşımla konuşuyorduk, senin oğlun çok hassas olur işin zor dedi. Neden dedim evinizde hiç kavga gürültü duymuyor ses yükseltilmiyor filan çocuk alışmadığı için ezilir kreşe okula başlasa dedi.
Ya öyle olmadığını biliyorum ama yine de oğlum kreşte okulda biri bağırsa ses yükseltilse şoka girer herhalde. Biz eşimle sakin insanlarız kavga filan da etmeyiz dediği gibi.
Öyle olmaz dimi? İlla kendine güvenen hayatta güçlü bireyler yetiştirmek için kaoslu ortamlarda büyütüp hayata mı alıştırmak lazım? Bir yandan da hak veriyorum yani evde kardeşleriyle kavga dövüş öğrenerek büyüyen çocukla bir olmaz tabi kendi başının çaresine bakamaz.