Çocuğu 2-2.5 yaşında olanlar uyku düzeniniz nasıl?Uyku hep bir problemdi bizim için ama özellikle anne sütünü bıraktıktan sonra daha da kötü oldu 🥲
Mesela bugün 8.30 gibi uyandı şuan uyumamak için direniyor sürekli konuşuyor yada inatlaşıcak bir şey bulup diretiyor..
Dün mesela öğlen zar zor 3 gibi uyudu 5 ten sonra kalktı dedim akşam 10 gibi uyuturum dışarı çıktım rahat 1-1.5 saat yürüdü park market gezdik. Banyosunu yaptırdım yine direndi uyuması 23.00-23.30’u buldu bu saatte bana çok geç geliyor gün içinde birçok kriz hali oluyor zaten. Biliyorum akşam erken uyması için öğlen uykusu en geç 15.00 de bitmiş olmalı ama bizde uykuya direnme çok olduğundan o saatte anca dalıyor. Öğle uykusunu mu bırakmalıyım bilemedim. 7.30 da kalktığında da aynı ki dışarı çıkatttım o günde bayağı yoruldu saat 13.30 oldu ben uyumucam diyip zar zor 3’e doğru uyudu yine. Hep çatışmalı oluyoruz böyle uyku konusuna bir çözüm bulamıyorum🥲