Biz 1,5 yaşa kadar yaptırdık 7-8 defa. Doğduğu zaman işitmeden geçemedi. 6 aylıkken bakılacak dediler yaptırdık adanada ama hiç biri kesin dönüş vermedi. Niğde’de yaptırdık en son hafif işitme kaybı çıktı. Cihaz dediler rapor çıktı. Ama kullanmıyoruz cihazı konuşması gayet düzgün ve yeterli duyuyor diye.