beybimmm Hadi biraz da bu konu hakkında konuşalım 😊 En fazla kaç çocuk istersiniz en geç kaç yaşında anne olunmalı çocuklar arası yaş farkı nasıl olmalı fikirleriniz neler ?
lAmMelodi beybimmm Bence 3 4 yaş fark olmalı tabi bana göre.En geçi bilmem kendi kararları🙏🏻2 çocuk yeterli😅
bidebayilistersenferiya beybimmm ‘hiç’ yaşında olmalı bence doğurduktan sonra fark ettim geç oldu ama anaam bu neymiş böyle ne kadar zormuş 😅
ikiprensesbebiss Esoz1110 22 ve 23 yaşımda anne oldum bilemiyorum acaba 30 dan sonra olmak daha mı mantıklı 😆
vantablack1 bidebayilistersenferiya Hahaha bende yeni doğum yaptım bu 43 günde aynı şeyleri söyleyip durdum. Üstelik 30 dan aşağısı beni kurtarmazmış😅😅
bediye bidebayilistersenferiya kesinlikle genç anne olunmalı anne olmak çok zor enerji istiyor buda genclikte
myavocado beybimmm herkesin cevabı değişir tabii, ben 8 ay önce, 36 yaşında anne oldum, başka çocuk düşünmüyorum 😊 çok şikayetim yok ama belki 3-4 sene daha erken olmasını tercih ederim, 32-33 yaşlarında ideal olurdu diye düşünüyorum zaman zaman.
mars_ay myavocado bebeklerimiz de biz de yaşıtız sanırım 30 bence ideal olurdu ama nasip işte 36yı buldum bende
rsrs myavocado bende ayni yasta anne oldum 25 30 yasinda anne olanla bizim yasimizda anne olanlar icin bazi seyler zor oluyor 25 li yadlarxa anne olmayi tercih ederdim ama bu yasta olmayi nasipe etti rabbim 😊
mondecaidensecmeler beybimmm 24 yaşında anne oldum bence çok geç olunmamali neden denilirse kadin için ne kadar geç olunursa o kadar zorlaşır. Kadının yaşı gectikte yumurtasi kendisi gibi yaşlanır. Bir o kadar da doğumda zorlaşır,olmadı da zorlaşır Çok geç olunmamali o yüzden 😊 bana göre 2 tane çocuk yeter fazlası olmamalı bu devirde malum ekonomi😂
twobabymom_ mondecaidensecmeler Sana çok katılıyorum aşkım 24 yaşında ikinciyi doğurdum ama ilk kızımda tecrübesiz oldum ama yas ilerledikçe neyin ne olduğunu anladım bana göre bir kadın 25 ine kadar kesinlikle doğum yapmalı parantez açayım ( bakabilecekse)
atarepla mondecaidensecmeler Asıl kimse 25 yaşında doğurmamalı. 32de doğurdum bu yaşta bile sosyallikten uzaklaşmak zor geldi. 25 yaşındayken bütün gece uykusuz kalacaksın, evden istediğin saatte çıkamayacaksın, özgürlüğün gidecek, kafana göre gece gündüz gezemeyeceksin deselerdi çıldırırdım. Depresyondan depresyona koşardım. Neyse ki şimdi 20li yaşları doya doya yaşadım da içimde kalmadı gençken yaşadım her şeyi diyorum :D
leylaaksuu beybimmm ben 2 çocuk istiyordum ama zorluğunu görünce 1 tane yeter diyorum yine bebiş 2 3 yaşına gelince düşünücem bu konuyı tekrar kardeşe önem veriyorum kardeşi olsun istiyodum ama tekrarına cesaretim gitti 30 um şu an belki 2 3 yıl sonra istesemde olmaz
hafizevr beybimmm bu biraz zor soru🫣 ben 29 yaşında anne oldum. Yalan yok psikolojik olarak zorlandım. Sanki daha erken olsaydım daha çabuk atlatırdım büyürdü şimdi diyorum ama erken yaştada bu bilinçte olur muydum.. bence 2 çocuk ideal yaş aralarıda 3 olsa güzel olur. Ama ben Allah olmayana versin 1 tane yaptım 2.yi gözüm kesmiyor😅😅
Madamehappyyyyy beybimmm Erken yaş anne olunmalı diye düşünüyorum. 🥲İlk oğlumu 29 yaşında kucağıma aldım,şuan yaş 31 oğlum 23 aylık ve 14 haftalık hamileyim,kardeşi olsun taraftarıydım yoksa ikinci için gözüm asla kesmiyor. 🤣çocuk işi sabır işi yaş gittikçe sabır falan kalmıyor.
Sadeturkkahvesi beybimmm sakin çocuklarım olcağını bilsem 3 çocuk isterim ve bence genç anne olmak daha iyi benim için max 33-34 yaş en geç anne olma yaşı
elisa2705 beybimmm 28 yaşında anne oldum hersey yerinde ve tam zamanında oldu benim için çok şükür 🙌 1 tane yeterli bizim için kardeş düşünmüyoruz 😃
Kuzeymomss beybimmm 23 yaşında anne oldum , ikinci çocuğu da düşünmüyoruz. Şuan 26 yaşındayım. İkinci çocuğu da isteseydim eğer aralarında 2 yaş olmasını isterdim. Zor olurdu ama oğlum büyüyüp rahatlığa alıştıktan sonra daha zor gelirdi gibi düşünüyorum
Yigit_Yagiz_Moms beybimmm en erken 30, en geç 40 diyorum. Çocuklar arasında da en az 5-6 yaş olması gerekiyor
maitea Yigit_Yagiz_Moms katılıyorum 30 ve 40 arası uygun olurdu. Ben 41 yaşında anne oldum ve zorlanıyorum. Uykusuzluk vs kenfimi toparlamak zor oluyor.
msaf5152 beybimmm 40 a kadar yolu var bence😂 hem normal doğum olursa da vücut yenilenmiş olur oh mis😂😂
beybimmm @myavocado Ben 26 yaşındayım bebeğim 7 aylık. Ben de eşim de kalabalık aileleri ve çocukları çok seviyoruz ama nasip tabii ayrıca anne olmak kolay değilmiş onu anladım 🥲 fikrim değişmezse ilerleyen zamanlarda oğluma kardeş(ler😅) düşünmek isterim