rabia171_ Benim bebeğim 3 aylıkken emmeyi bıraktı sütüm çoktu emmedi şuan 5.5 aylık sütümun yeniden gelme şansı var mı bilgisi olan yardımcı olabilir mi😏
[silindi] rabia171_ bilgim yok ama emzirme danışmanına giderseniz bu konuda yardımcı olabilirler devlet hastanelerinde de var relaktasyon polikliniği deniyor
mirgulak rabia171_ yanı pompa varsa 2 saate bır atın cocıgunuzu emzırmeye çalışın zamanla gelır bol su ıcın yanı yenı doğum yapmış gıbı dusunmenız lazım öyle davranmanız lazım
feslegencihnm rabia171_ emzirme danışmanları var onlarla mutlaka iletişime geçin mal. 2000 tl verirsiniz birine ama en azından sütünüz gelebilir denemekten zarar gelmez bende arttırmak için danışman arayışındayım
yagmurum12 Motis diye bir ilaç var yan etkisi süt yapıyor isterseniz bir kaç gün onu kullanın taki sütünüz akana kadar o günlerde sürekli sağım yapın düzenli gelince ilacı bırakıp bebeğnizi emzirmeyi deneyin derim.
yagmurum12 arasbek evet yaklaşık bir ay kadar ama sonra solgar ve çemen kapsülü aldım ilacı bıraktım.. Bir haftadır bunları kullanıyorum çok faydasını gördüm
rabia171_ sezerrrr maalesef sütüm çok da güzel vardı şuan sağım yapıyorum memeyi tutturmaya çalışıyorum zor bir süreç benim için sizinde sütünüz gitti mi
barankus Taze borulce ve kayisi dut kurusu uzum incir hosafi bende arttiriyor.birde bunlari deneyin.bu haftada sut arttirma programina katilcam.insallah faydasi olur