berengulce hiç üzme kendini, dayımın kızı üç ay önce menenjitten vefat etti, annesi dayım herkes o kadar üzüldü ki, kız daha 8 yaşındaydı. Malesef bu aşıları insanlar yapmadıkça artık eskisi gibi değil bulaşma ihtimali daha da arttı aşı yapmayanlar sadece kendi çocuklarına değil çevreye de zarar veriyorlar. Onların boş laflarına bakmayın, artık yediğimiz yiyecekler sağlıksız, hava kirliliği hat safada, pestisistlerden mahvoluyoruz ama lafa gelince aşılar böyle yaptı etti. Eskiyle şimdiki bebek ölüm oranlarına baksalar bu bile yeter ama bakmazlar bir iki prof. Dinleyip herkesin kafasını karıştırırlar, kayimvalidem diyor iki kardeşim kızamık yüzünden yanımda vefat etti diye. Şimdi kaç kişi bu hastalık yüzünden ölüyor ki. Birde ne diyorlar otizm yapıyormuş açıkçası çocuğumun çocuk felci olmasındansa otizmli olmasını tercih ederim Allah korusun ömür boyu yatalak oluyor o çocuk. İlginçtir ki ülkemizde 17 yılın sonunda ilk defa çocuk felci vakası çıkmış neden bu aşı karşıtları cahilleri yüzünden. Bunlara laf anlatmayın o yüzden ama ben devletin yerinde olsam bu zorunlu aşıları yapmayıp çocukları ölen kişileri de cezalandirirdim sonuçta bir çocuğun ölümüne sebep olmuş oluyor