Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 11 Nisan günü 2. Doz Hepatit B aşısını oldu. Önümüzdeki ay karma aşıları başlayacak ancak aşı takvimi değişip beşli karmadan altılı karmaya geçildiği için aslında bebeğime vurulan 2. Doz aşıyı da bu altılı karma aşıları içerecek. Böylece normale göre daha fazla Hepatit B aşısı almış olacak. Çevremdeki doktor arkadaşlarıma sordum, endişelenmeme gerek olmadığını, Hepatit B aşısının fazla dozunun bir zararı olmayacağını söylediler. Aynı durumda olanlar var mıdır?