besece bizde joie mimzy aldık 🤣 mastercookla ilgili şikayetvar da 5-6 şikayet vardı bebek üzerindeyken kırılmasıyla alakalı , mağazada sorduğumuzda ilk olarak ‘ üründe servis sorunları oluyor ‘ diye yanıtladılar , okuduğum şikayetleri söyleyince de doğruladılar😔 bence aldığınız ürünü de paylasın mutlaka deneyimlerinizi , çünkü forum yol gösterici olabiliyor 🥰 sağlıkla kullansın bebeklerimiz🫶