Kızlar artık çıldırmak üzereyim. Ek gıdaya başladığımızdan beri böyle ama bu sıralar iyice beter oldu. Günde 3 kere 90 ml mama içiyor biraz da anne sütü. Beni emmek bile istemiyor. Kahvaltıda tarhanalı yumurta yemekte yayla ya da tarhana çorbası yaparsam içiyor onun dışında hiçbir şey yemiyor ağzını kitliyor. Köfteyi, brokoli çorbasını çok severdi yok ağzına almıyor. Pes etmiyorum 3 çeşit yemek yapıyorum günde ama yok. 1 aylık bir hastalıktan çıktık bir de üst dişini patlatıyor onun da etkisi var ama genel bir iştahsızlığı var kızımın. 9. Ayında 8 kiloydu şu an 11 ay 12 günlük hala 8 kilo kafayı yicem. Kilo takıntım yok normalde ama 2 ayda hiç kilo olmaz mı ? 9 aylıkken 8 iyiydi benim için ama şu an yaşına girecek. Psikolojik olarak çok yoruldum. Kusura bakmayın çok uzun oldu çok doldum