Melihaa06 Kızlar beyazlarda ki lekeleri nasıl çıkarıyorsunuz ne dökülse makinada çıkmıyor deli oluyorum yeni yeni kıyafetler 1-2 kex giyilmiş leke kaldı lütfen acil çıkartan birşey söyleyin
balloglum17 Melihaa06 my rabbit! Leke çıkarıcıyı deneyin mutlaka ne yaptıysam çıkmayan eski lekeyi bile çıkarttı
dertlikaval Melihaa06 rossmanın kendi leke çıkarıcısı var afedersiniz dün hastaydım beyaz gömleğim pantolonumun içine sokmuştum eve bir geldim kaç olmuş sıktım 10 dk beklettim yıkadım bembeyaz çıktı çok güzel ürün bu
balloglum17 Melihaa06 içerisinden bir ölçek çıkıyor kullanma talimatına göre 1-2 ölçek leke çıkarıcıyı kaynar suyla çözdürüp lekeli kıyafeti içinde bekletiyoruz 1-6 saat arasında sonrada makinede normalde nasıl yıkanıyorsa o şekilde çalıştırıyoruz