hellobeybi mom97X gerçekten huzursuz olduğunda kalkıyorum. onun dışında benim kızım sosyaldir ama bazen kalabalıktan bunalır, farklı bir odada 5-10 dakika baş başa vakit geçiririm sakinleşmesi için. çoğunlukla işe yarar. ama olmuyorsa kalkarım
Madamehappyyyyy mom97X 23 aylık dün dur durak bilmedi tek oda seçeneğimiz vardı kalabalık ve dar alan da olması 🤣her saniye yapma etme dur ile geçti. 🫣1 saatlik mesafe ve ailem ile gittiğim içinde kalkıp eve gelemedim de.
biee23 mom97X Aşırı hareketli olduğu için asla bir sn oturmaz oğlum ve beni asla dinlemez. Gittiğimiz yerlerde de mahçup olmaktansa artık gitmemeyi tercih ediyorum
mom97X hellobeybi benimki 10 aylık ve kimseye gitmez sevmez, sadece ben ve babasında duruyor, baya zorlanıyorum misafirliklerde
mom97X biee23 benimkide çok çabuk sıkılıp kimseye gitmeyen bi bebek, çok zorlanıyorum misafirliklerde. Gitmediğinizde de niye gelmiyorsunuz diye darlıyolar
biee23 mom97X Siz huzursuz olacaksınız yine en iyisi gitmemek. Uygun bir dille söylersiniz ısrar etmezler o zaman