brvnkr Bebeğim diş çıkarıyır ondan mı 1 haftadır ne veriyorsam ağzından çıkarıyor sevdığı şeylerıde verıyorum aynısını yapıyor aç kalıyor 😞 geneldede istahsız bı bebekte şuan daha cok bırsey yemek ıstemıyor
mamacitaa_ brvnkr aynı durum 13 aylık kız bebek. 10 aya kadar güzeldi çorbalar vs yapıp içirebiliyordum ama suan artık çok zor oldu bu. Sadece emme … 😞
clsknu brvnkr kullandığım bir şurup ver iştah açıcı trendyoldan aldım bir ek gıda sayfasının önerisi ile ben faydasını gördüm iştahı çok güzel açtı yemesi çok güzel . Size de tavsiye ederim
mbs4416 brvnkr malesef 11. Aydan beri o şekildeyiz sürekli çorba vs içiyor ya da bulamaç şeklinde yiyor taneli herşeyi tükürüyor. Birşeyin tadına bakmak bile istemiyor kaçıyor gidiyor
brvnkr mamacitaa_ benım erkek bebek emzırıyorum ama sütüm çok azaldı Valla bıktım artık ne verse atıyor delı oldum
aprilmom06 Benim kızım da 12 buçuk aylık ve aynı öyle 9. 10. Ay çok iyiydi en azından bir düzene oturtmuştum. Şimdi zorla yediriyorum. 4 tane köpek dişi birden geliyor. Damakları şiş. Ama ne zaman çıkacak bilmiyorum. Çok bunaldım gerçekten