schiphol evet kumbaralar için aynen dediğiniz gibi hırsızlık söz konusu, çöpe de gitsin istemiyorum,çevremde verebileceğim, tanıdığım ihtiyaç sahibi vs de yok.O yüzden degerlensin istedim.Hm mağazalarını bir ara duymuştum fakat hâlâ geçerli bilmiyorum,yakınlardaki avmlere sorsak bilgi verirler mi acaba,bilemedim ki?