tugcezeynep89 Merhaba kızlar 18 aylık kızım var. Evde kendi başına güzel oyuncaklar ile oynar . Fakat farklı bir ortama girdiğimizde bebek varsa onunla oyun kurmuyor elindenkini vermiyor ağlıyor. Bu davranışlar normal mi sizin bebeklerinizde böylemi