kubratekn Kızlar para kazanmak istyorum kendimi geliştirmek istyorum 7.5 aylik bebegim var sürekli evde aynı şeyleri yapmak köreltti beni evden para kazanan varmı aranızda neler yapıyorsunuz
kahvekolik_ kutunun icine zeytin peynir kahvaltilik ne varsa hazirliyorum tabi estetik durmasinada ozen gosteriyorum tabi ki foto atayim
poyraz1210_ kahvekolik_ bunları size koli koli hazır bir yer gönderip siz kutuluyomusunuz yani bir yerle anlaşmalı mi yoksa kendiniz siparişe göre mi hazirliyosunuz peki
gulummmmmm kahvekolik_ çok güzel olmuş ben asla böyle bir şey hazırlayamazdim bunun fiyatı ne oluyor tek
kahvekolik_ poyraz1210_ yok ben kisisel siparis aliyorum oyle hazirliyorum. Bi yerle anlasmam yok bende yeni basladim ama maliyati yuksek hazirlamasi icin
kahvekolik_ gulummmmmm euro olarak yapiyorum Turkiyed me yasamiyorum mesela boyle kutuya €45 aliyorum. Guncel kurla 1.935 to oluyor
gulummmmmm kahvekolik_ Tabak çok güzel olmuş gerçekten elinize sağlık bol kazançlar dilerim, Yani bizim TL ile iyi para 🥰