Merhaba kızlar kızımı bugün geniz eti için doktora götürdüm bademcikleri daha büyük ameliyat dedi iki yaş bu durumunuaşayan var mı ilaçla küçülmüyormuş daha çok küçük bademcik olan yaptırmayan yada ameliyat yaptıran var mı aranızda çok korkuyorum ve üzüldüm napıcam bilmiyorum ameliyat dısı çaresi yok mu bu işin