Bence de kamera. Benimki xiaomi c200 hem fiyatı uygun hem oldukça işini görüyor. Uygulamayı indirdikten sonra hareket algılama ayarlarını yapıyorum. Sadece hareket algılandı şeklinde mesaj gelince açıp bakıyorum şarj vs de sorun olmuyor. Ben sürekli takılı tutmuyorum fişini çekip takıyorum güvenlik gerekçesi ile sadece. Mesela gittiğiniz yere de rahat taşınır telsiz gibi bir problem yaratmaz