Merhaba anneler umarım ıyısınızdır. Yaklasık 6 aydır bebegımın bacaklarında ara ara kasıntı oluyor hafıf cılt kızarıklıkları oluyor doktor egzama dedı . İkac kullandık gecmedı. arada sırada bır uc gunlugune yok oluyor ama gecelerı artıyor. Dus sonrası kasıntı ve kızarıklık artıyor. Bır suru krem kullandık gecmedı dermo rest stillex advanten kullandık olmadı gecmrdı . Suanda bezını actıgımda poposu kasınıyor kasıya kasıya yara oldu artık ankara arsstırmayada randevu aldım. Basjna bu tur bırsey gelen var mı. Yada fıkrı olan var mı bez alerjısımı acaba.