gokce_yekta Bebeğim için ona özel yemek yaptığım da pek yemiyor ama biraz.biraz kendi yediklerimizden verdiğimiz zaman çok güzel yiyor sizler nasıl yapıyorsunuz anneler blw kuralı ile mı gidiyorsunuz yoksa kafanıza göre mi
TospikEmirr gokce_yekta 7 ay 11 günlüğüz kahvaltıyı ve öğlen özel hazırlarım ama akşam yemeği ne yesek onada tuzsuz ve baharatsız ayırıp veriyorum çünkü sürekli özel yapınca yemiyordu sıkılmıştı artık bende ne yesek veriyorum. Ben kendim yediriyorum ama blw yapmaya cesaret edemiyorum nedense çok istiyorum ama hepsini dökecek diye yapamıyorum
tanta gokce_yekta o aylarda ona özel yaptığım da oluyordu bizim yemeklerden verdiğim de oluyordu tabi ona yedireceksem tuzunu baharatını az atıp ayırıyordum yani bebek ne seviyorsa onu yedir canım zaten daha küçük çok karnını doyurmasını bekleme ek gıda ile
oylesinebiri__ gokce_yekta ona özel bi tek kahvaltı ara öğün hazırlıyorum onun dışında her şeyden veriyorum benim ki mama ağırlıklı besleniyor ek gıda yemiyor fazla
gokce_yekta etuerk bende öyle dedim eşime de 9 aydan sonra kendimiz gibi olsun diye yok gluten tuz vs çocuğa zararlı gelir diye kaynanalik çıkıyor başıma 🤦🏻
MinikBaligim TospikEmirr zaten blw önermiyor doktorum mesrla dediki bu tarz beslenen bebek evet kendi yiyor ama seçici oluyorlar dedi bende kendim yediriyorum
ayisit En güzeli anam babam usülü. Boşuna uğraştım ben de o kadar özel tarifler kitaplar aldım yok yemedi. Ama hep blw ilerledim. Şu an rahatça eline her şey verebiliyorum.