gizemzumraa Kızlar ben normalde avakado aldıgım zaman elmanın içine koyuyodum 2 gune olgunlasıyordu gecen yine aldım yine aynı sekil uyguladım ama hala olgunlasmadı 1 hafta oldu neredeyse. Napabilirim baska olgunlasması icin ?
coldplayy gizemzumraa avokadonun mevsimi geçiyor, bundan sonra çok iyisini bulamazsınız. Ancak yöresel üretim yapıp kendisi satan güvenilir; daha önce denediğiniz sayfalardan bulabilirsiniz.
allwrite Muzla birlikte yağlı kağıda sarabilirsiniz, hatta bunları karanlık bir yere koyabilirsiniz, mutfak çekmecesine mesela. Bez torbada da olur deniyor. Kağıt havluya da sarabilirsiniz, o da iş görüyor.
gizemzumraa allwrite bide ben olgunlaşmadan kestim buzluga attım bişey olur mu yani oyle de olgunlaşır mı ?
gizemzumraa 01012024 manavdan aldım bu sefer ama bin pişman oldum diger aldıklarım hic böyle degildi hemen olgulasıyordu
01012024 gizemzumraa ya ben kaç yer denedim hep bozuluyor daha önce bi tanıdık vardı o bahçeden getiriyordu alıyodum 1 günde yumuşacık olurdu lezzet var dı marketlerde sıfır renk bile farklı napıcam bilmiyorum
allwrite gizemzumraa malesef o konuda bilgim yok. Avokado satan instagram sayfaları var, belki oralardan bilgi edinebilirsiniz. Avokadocu Ayşe’den alışveriş yapmıştım, o yardımcı olur bence.