dontworrybehappy_ Yani konu hakkında en ufak bir fikri olmayan insanların bu yorumlarını anlamak mümkün değil
Bu konuda uzmanların çok farklı görüşleri var. Uyku eğitimini çok araştırıp, vermeyi düşünüp, sonra vazgeçmiş biri olarak söylüyorum. ‘Öğrenilmiş çaresizlik’ yaratma durumu var. Akademisyen anne’ nin bu konuyla ilgili paylaştığı içerikler var. Onlara da bakmanızı tavsiye ederim. İsteyen verir, isteyen vermez; herkesin çocuğunu nasıl eğiteceği kendisine kalmış bir durum. Uyku eğitimini anne-babanın nasıl vereceği elbette önemli olan, bebeğin olumsuz etkilenmemesi. Ama sizde uyku eğitimine karşı olanları linçlemiş olmuyor musunuz bu sözlerle?