gokcemm11 genel aneztezi verdiler o gece çok kötüydü çok fazla ağladı açlıkta var öncesnxd aç kalıyor sonra 4 saat aç bırakıyorlar . Bandaj da kulladık onda da çok huzursuz olmuştu beslenmeyi bırakmıştı resmen şuanda iştahı yok ama oyunlarla oyalabiliyorum çok zor bi süreç Allah yardımcımız olsun 16 temmuzda çıkacak günler geçsin diye dua ediyorum