mmervepanavur Elizan_Annesi01 ben yediriyorum zord a kaldığımda çok seviyor benimkisi 6.aydan beri yiyor bir zararı da olduğunu düşünmüyorum
Tinimini Seydameva Kızım ek gıdaya henüz başlamadı ama arada bişeler veriyorum. Kavanoz mamadan ara sıra versem bişe olur mu acaba? Benim kızımda 4 ay 4 günlükte ondan size sorayım dedim
Elizan_Annesi01 Seydameva benim kizimda 4 ay 11 günlük verdim yedi ama 3 gün tuvaletini yapamadı acaba ondan mi
zeytinlikek Bende dışarı çıktığımız zamanlar veriyorum çok sık olmamak şartı ile, milupa'nın kavanoz mamaları daha iyi sanki onlardan alıyorum ben, evde taze meyve tüketiyoruz zaten
Seydameva Tinimini yani hiç bir şey olmadı ben ek gıdaya 4 aylıkken başladım ona özel olarak yediği tek şey oydu zaten hala da ondan başka mama vs tarzı hiç bir şey yemez 🥰
Elizan_Annesi01 Tinimini benimki 8 ekim de doğdu yedirdim yedi çok sevdi ama sanki kaka yapmada zorlandı gibi
[silindi] Veriyorum severek yiyor organik olanlarından alın 8 yıl hiç ilaçlanmamış ağaçlardan elde ediliyor meyveleri
Seydameva Tinimini sebzeleri denedim ilk başta haşladım tek tek yedirdim daha sonra çorba yaptım yedirdim ama hep pütürlü yedirdim asla püre yapmadım 5.5 aylık olana kadar az az farklı şeyler denedim ama ona özel olan hiç bir şeyi yemedi 6-6.5 aylık olduğunda baktım onları yemiyor sofrada yanıma oturtup yediğim her şeyden tattırdım her şeyi yemeye başladı. Sofra kültürünü öğrendi şimdi 14 ay 20 günlük yemediği hiç bir şey yok maşaAllah 🥰 merak ettiğiniz bir şey olursa sorun yazarım ☺️
Tinimini Seydameva Maşallah ya inşallah benim kızımda öyle olur 💖 Bende ufak ufak vermek istiyorum da daha erken diyolar ama görüyorum ki çocuk ne kadar erken tadarsa o kadar tadlara alışkın olup seçmeden yiyor. Bu yüzden bende başlamak istiyorum. 3 gün kuralını uyguladınız mı hepsinde☺️
Seydameva Tinimini uygulamadım çünkü kabul etmedi 🤗 bazılarına yanlış gelebilir elbette ama 2. Çocuğum olsun ona da 4 aylıkken başlayacağım yutakları daha iyi gelişiyor ve daha iştahlı oluyorlar çevremde çok fazla insan var ilk çocuğa 6yı bekleyip ikinciye hemen 4 ayda başlayan 🙈🥰
Benimoykum Elizan_Annesi01 hayır canım hiç yemedi kendin pratik olarak hazırla onu mutlaka yiyecektir bebekler de evde pişeni daha çok seviyor hem mama hem meyve püresini
Atikeemre14 Merhaba anneler bızde 4+13 gunluguz bende bugun aldım hero beybı organık elma ve karısık meyve prusesınden acaba ılk denemede kac kasık vermem lagzım bırde daha yogurt vermedım yogurttan onca baslasam bır sıkıntı olurmu 🙄
Elizan_Annesi01 Atikeemre14 benim 4+11 8 ekim doğumlu gece yatmadan önce 3 4 yemek kaşığı ev yoğurdu bardağa katip sıcak suyun içinde ısıttım verdim yedi bi sorun olmadi şükür ama meyve puresine takildim