Elifinannesii_ Anneler 24 günlük çocuğumun aşırı gazı oluyor karnı tok , altı temiz ama sabahlara kadar ağlıyor . Gaz damlası denemek istiyorum hangisini önerirsiniz ?
adenalya Elifinannesii_ sab simplex kullandım çok memnundum. Yorumlar da hep farklı markalar yazılmış oldu ama bende en iyi sab simplex ve agulin diye okumuştum. Siz yine de kendiniz de araştırın içinize sineni kullanın 🥹❤️
mirgulak Elifinannesii_ sağolsun bırı bize clinicid diye gaz masaj yağı var Allah razı olsun ondan baya iyi gaz damlalarından daha çok faydası oldu hem dıgerlerine göre daha uygun